Det här är en syster till Slainthe

I väntan på att det gamla magazinet Slainthe vaknar upp ur sin törnrosasömn kommer jag att publicera sådant som var tänkt för magazinet Slainthe här.

Adressen till den för tillfället vilande Slainthe är :
http://xroad.co.uk/Slainthe.htm
Här kan du läsa alla de tidigare härliga utgivningarna.

Om Quantum of Solace

QS är en oberoende nättidning.
Vi tillämpar pressetiska regler.
Redaktör och ansvarig utgivare: Kay Uggla, kay.uggla@yahoo.com
Här välkomnas gärna artiklar skrivna av andra skribenter.

2009-01-27

Vad härligt med nya startsidor!

Av alla dom härliga nya sidorna tycker jag den här är en av dom bästa. Precis så här är det om hösten i skärgårn när vi fiskar sik. Det blir oftast sent innen vi är hemma. Och vi får rensa i ljuset från en fotogenlampa. Just så här känns det då. Bravo Linden!

Här på Solace har vår amerikanske inbyggare planterat ut "ädelfiksk". Samtal medan man fiskar är så rofyllt. Man hinner vända på livets frågor och stressen, som ofta finns där när man träffas i SL, bara försvinner och man kommer varandra nära.

Jag har mina fångade fiskar simmande i grottan på botten av min sjö. Dom tycks trivas men kan bli lite ditraherande på en del besökare.
Kay Uggla

Inga kommentarer:

Apture